23 Eylül 2014 Salı

benim serüvenim

Merhaba!

Serüvenime kendimi anlatarak başlamak en iyisi sanırım:)

1987 Ankara doğumluyum. 21 seneden sonra İstanbul'un yolunu tuttum ve yaklaşık 6 yıl endüstri mühendisi olarak hızlı tüketim sektörünün yollarını arşınladım durdum. Ve bir kaç ay önce "kurumsal hayat"a veda edip, farklı bir yöne gitmeye karar verdim.

Aklımda hep tatlı işlere bulaşma fikri vardı ama gerçekten bana uygun mudur diye düşünmeden edemiyordum, çünkü bugüne kadar hep bilgisayar başında hesap kitap yapıp durmuştum. Ve bir gün cesaretimi toplayıp bu derya denize atladım.

İlk olarak kendimi anlamak için bir kaç workshopa katıldım (detayını bir sonraki yazıda paylaşacağım) ve hemen devamında kendimi bir mutfak atölyesinde profesyonel pastacılık eğitiminde buldum. Şimdilerde ise bir yandan evde denemeler yapıp, bir yandan da işin profesyonel halini görmek ve temelini öğrenmek için ünlü bir cafenin hamurişi & pastacılık kısmında staj yapıyorum.

Vee gelelim tatlı serüvenime:) Bu blog ile amacım adım adım ilerlediğim "Tatlı Serüvenim"de deneme ve deneyimlerimi, yakaladığım ipuçları ve püf noktalarını, yarattığım sunum fikirlerini paylaşmak, daha da ötesinde kendimi anlatmak, ifade etmek.. çünkü "tatlı serüvenim" bir başlangıç.. devamında kocaman hayallerin olduğu nefis bir serüven..

Sevgilerimle,

Serüven sahibi Elif

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder